Wat is de procedure als het product beschadigd wordt ontvangen?
Maak een foto van de schade en stuur deze beelden door naar info@artify.amsterdam . Er is een volledige terugbetaling mogelijk, of er wordt een vervangend product verzonden als uw artikel beschadigd aankomt. Vervangingsverzendingen vinden de volgende dag plaats, waarbij bijgewerkte verzendgegevens onmiddellijk naar hetzelfde e-mailadres worden verzonden.
Wat moet ik doen als ik mijn onbeschadigde product wil retourneren?
Voor instructies voor retouneren kunt u contact opnemen met met info@artify.amsterdam .
Wat is de termijn voor het ontvangen van een terugbetaling of vervanging?
We verzenden vervangende artikelen of verwerken restituties binnen 24 uur na goedkeuring van de retourzending.
Wat is de termijn voor retourneren?
De periode om te retourneren is 14 dagen.
Wie betaalt de retourzending van het product?
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant.
Adres voor retourzendingen:
Om een product te retourneren kunt u het adres opvragen via info@artify.amsterdam ."